asre jadid
در خدمت دوستان 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان asre jadid و آدرس asrejadid001.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.


































[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:51 ] [ اینانلو _ امامی ]

مطالعات جدید نشان می دهد گربه ها سالانه میلیون ها جانور را می کشند و گریه ها از وحشی ترین موجودات اطراف ما معرفی شده‌اند
هر گربه‌ای به طور متوسط بین ۱/۴ و ۳/۷ میلیون پرنده و بین ۶/۹ و ۲۰/۷ جانور پستاندار مانند موش ها و سنجاب ها را به قتل می‌رساند.
گفتنی است؛ گربه ها از ۶ تا ۷ ماهگی بالغ می شوند و قابلیت تولید مثل دارند و دوست دارند پستانداران اطرافشان را بکشند.
جالب است بدانید گربه‌ها حتی بسیار علاقه‌مندند انسان‌ها را نیز به قتل برسانند اما هیچ گاه قادر نیستند چون نیرویی از انسان به آن‌ها ساطع می‌شوند که باعث می‌شود از انسان بترسد و فرار کنند

[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ 13:43 ] [ اینانلو _ امامی ]

سرمای بی سابقه زمستان امسال در شیکاگو، آن را به یخچالی بزرگ                     تبدیل کرد. بنا بر این گزارش، شیکاگو در ایالات متحده با تجربه                     سرمای 50 درجه زیر صفر درجه فارنهایت (منهای 46 درجه سانتیگراد)،                     به یک شهر یخی تبدیل شد! موج سرمای شدید از شمال که از سه شنبه شب                     هفته گذشته وارد شد، جنوب شهر را به یخچال فریزر تبدیل کرد و حداقل                     سه نفر را به کام مرگ فرو برد.


               




























































































[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:6 ] [ اینانلو _ امامی ]

قابل توجه ایرانیان غیرتمندی که برای زیارت عتبات به کشور عراق می روند یا خوانندگانی که با کنسرتهای خود سیل عظیمی از ایرانیان را به سوی عراق می کشانند و مبالغ هنگفتی را به جیب این برادران شیعه روانه می کنند :
کسانی که از بغداد عبور می کنند باید از زیر طاق نصرتی بگذرند که با دو شمشیر به نام شمشیرهای نبرد قادسیه بر روی " 5 هزار کلاه خود سربازان شهید یا اسیر ایرانی " ساخته شدهاست...این طاق نصرتی افتخاری برای "برادران عراقی ( به گفته دولتمردان خفته ی ما) " ما است....شرم بر ما




شمشیرهای قادسیه یا دست‌های پیروزی نام طاق نصرتی است در مرکز شهر بغداد که به دستور صدام حسین تکریتی برای نشان دادن پیروزی بر ایران ساخته شد. لازم به ذکر است که نبرد قادسیه یکی از دو نبرد اصلی و موجب پیروزی حتمی نیروهای اسلامی به امپراتوری ساسانی بوده است.

ساخت این بنای در سال ۱۳۶۵ آغاز شد. (دو سال قبل از پایان جنگ ایران و عراق) و شامل دو دست که از خاک بیرون آمده‌اند می‌شود. شکل و فرم هر دست را طراح آن از روی دستان خود صدام طراحی کرده است. هر دست نیز شمشیری به شکل کمان در دست دارد که در نوک به شمشیر دیگر وصل می‌شود. این بنا پس ازطراحی توسط دو پیمان‌کار انگلیسی و آلمانی ساخته شد.

پس از ساخت، به دستور صدام، کلاهخود ۵۰۰۰ایرانی کشته شده در جنگ را در اطراف آن قرار دادند. در هر یک از کلاه‌خودها نیز با شلیک یک گلوله، سوراخی در آن ایجاد کردند. بعضی از کلاه‌خودها را نیز با سیمان به جاده زیر شمشیرها چسباندند تا در موقع رژه سربازان لگد مال شود.



در جنگ اول خلیج فارس با وجودی که فرمانده کل نیروهای عملیاتی آمریکا، ژنرال شوارتزکوف، درخواست نابودی آن را داده بود، ولی به علت مخالفت مقامات بالاتر اجرا نشددر حال حاضر این بنا در منطقه حفاظت شده بغداد (منطقه سبز) قرار دارد.


[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:6 ] [ اینانلو _ امامی ]

جام جم آنلاین: يك هواپيماي ايرباس اي 319 شركت هوايي ايزي جت كه بايد از شهر ليورپول انگلستان به شهر ژنو سوئيس پرواز مي كرد به دليل 300 كيلو گرم اضافه وزن كلي مسافران از پرواز بازماند.

اين اضافه وزن ناشي از تعداد بيشتر مسافران مرد نسبت به سرنشينان زن بود.

شركت هوايي بليت هاي ارزان قيمت ايزي جت هنگام پروازهايش وزن هر مسافر مرد را 88 كيلو ، هر مسافر زن را 70 كيلو و هر بچه را 35 كيلو محاسبه مي كند كه بايد به اين ارقام وزن سوخت و بار مسافران را افزود.

وزن كلي نبايد فراتر از وزن مقرر با توجه به نوع هواپيما باشد.


درهر حال، چهار مسافر مرد اين پرواز هر يك با دريافت مبلغ 200 پوند معادل 240 يورو حاضر شدند از هواپيما پياده شده تا با كاهش وزن آن بتواند عازم ژنو شود. پولي كه به اين افراد داده شد از سوي ساير مسافران جمع آوري شده بود.

[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:3 ] [ اینانلو _ امامی ]






















































































































 
[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:47 ] [ اینانلو _ امامی ]















[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:42 ] [ اینانلو _ امامی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 33095
تعداد مطالب : 775
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content







بازی آنلاین